Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 21:30
9:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

אבי סופר היא רשת מוצרי חשמל מובילה, החורטת על דגלה אמינות, שרות, ומחירים ללא תחרות. ברשת תוכלו למצוא מוצרי חשמל מובילים של מיטב המותגים, בצירוף אחריות מלאה של היבואן. אנו מציעים אלפי מוצרי חשמל איכותיים של של טובי היצרנים: LG, AEG, Bosch, Siemens, Hoover, ועוד. אצלנו תמצאו את כל מוצרי החשמל לבית: מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, תנורי אפייה ובישול, קולטי אדים, מיקרוגלים, מערכות סטריאו וקולנוע, ועוד שפע של מוצרי חשמל לבית מאיכות מעולה.

עוד פרטים

מידע נוסף על אבי סופר

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מוצרי חשמל

זמינות

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - מוצרי חשמל

אבי סופר

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3118316

טלפון נוסף 08-8520011

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אבי סופר
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על אבי סופר

2.5
ציון כללי 4
מחיר 3
זמינות 1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע מאוד!!!!
רכשנו תנור בילד אין של סאוטר בעלות של כ2000שח .נאמרנו לנו שיתאמו איתנו אספקה. עד ה6.1. לא התקשר אף אחד .יצרנו קשר עם החנות ולמחורת התקשר המוביל .הסברנו לו שאנחנו בבית אחרי 3 הוא התעקש להביא את התנור בין 1 ל3 . הסברנו לו שוב שאנחנו בבית אחרי 3 הוא התעקש להביא את התנור למחרת בין1 ל 3 .הסברנו לו שוב שזה לא אפשרי הוא ניתק לנו את הטלפון באמצע המשפט.פנינו לחנות והמוכר בשם דניאל הבטיח שיהיה בסדר ואכן המוביל התקשר והבטיח להיות בין 8-12 ביום חמישי . אולם ברבע לעשר ביום חמישי התקשר ואמר שיגיע בין1ל3. . הגענו לחנות והמוכר דניאל התקשר למוביל ששוב הבטיח להגיע בין 1 ל3 . בשלב זה ביקשנו לבטל את העסקה . המוכר צעק שהוא לא יכול לבטל ועלינו לפנות למנהל החנות. אז זהו למנהל החנות עוד לא הגענו את התנור לא קיבלנו .גם אם יקרה נס ואקבל את התנור היום לא אגיע לחנות גם אם יחלקו סחורה בחינם.
חנות מצויינת
לאור מונופוליזציה של רשתות מוצרי חשמל, זאת אלטרנטיבה ששוה בדיקה. קניתי שם מקרר, השירות היה מהיר מקצועי, והשגתי אחלה הנחה. שווה להתמקח, שם זה נהיה כמו שוק, אני עזבתי 3 פעמים עד שהגעתי לסכום הרצוי :). אבל זה די אינדיבידואלי.
  • 1

18 סניפים של אבי סופר

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist