הזמנתי מכשיר פלאפון ואני מנסה ליצור קשר בשביל לדעת מה קורה עם המשלוח וכל פעם עונים להשאיר פרטים ויחזרו אלייך.
ועדיין אף אחד לא חזר.
העיקר את הכסף הם לקחו.
הזמנו כיריים בחודש מרץ תוך הבטחה שיגיעו תוך שבועיים. מאז עברו 3 חודשים וכיריים אין.
כאשר התקשרנו לברר את מצב ההזמנה נתקלו ביחס מחפיר של אנשי השירות תוך שפה בוטה וזלזול בשאלותינו. מיותר לציין שאף אחד לא טרח לעדכן אותנו על מצב ההזמנה והעובדה שפשוט לקחו כסף ולא סיפקו מוצר.
אבקש לציין את סוכן המכירות שדיברתי עימו אתמול בטלפון כאדם מאוד לא נעים שהשירותיות ממנו הלאה.
עדכון קטן: בשיחה עם מנהל הסניף, מתברר שהכיריים נמצאים בסניף כשבועיים, וכמובן שאף אחד לא טרח לעדכן אותנו בכך.
שומר נפשו וכיסו ירחק ממקום זה!
רכשתי מקרר של אחת החברות הידועות. כאשר המוביל חיבר את המקרר לחשמל הוא החל להרעיש ברעש מאוד חזק ומפריע לאורך כל שעות היום.
הזמנתי טכנאי של החברה שטען כי מדובר ברעש רגיל.
פניתי לא.ל.מ שציינו כי אין באפשרותי לבטל את העסקה או אפילו לשדרג את המקרר בטענה כי חובר לחשמל.
מרגע שבוצעה המכירה, לא מכירים אותך ומפנים אותך לחברה. בבקשתי לקבלת עזרה נתקלתי ביחס קר, מנוכר, חוסר אכפתיות ורצון לעזור.
מרגישה מרומה.
קנית? שילמת? עכשיו תעוף לנו מהעיניים! זה המוטו בא.ל.מ.
קניתי מיקסר של מורפי ריצ'רד. הגעתי הביתה, פתחתי את האריזה, הפעלתי את המכשיר לפני שימוש כדי לוודא שהוא עובד. המכשיר קרטע קצת ושבק חיים. עוד באותו רגע חזרתי לחנות עם המכשיר כשעתיים לאחר הקניה. בא.ל.מ אמרו לי: פתחת את האריזה, מבחינתנו זה שימוש ואי אפשר להחזיר, עכשיו תלך למעבדה. אותנו זה כבר לא מעניין. ומאז המכשיר במעבדה..... פשוט, האחריות למכשיר היא של היבואן והמוכר.... הוא רק מוכר.... פתחת? שילמת! ועכשיו בו נראה אתכם מגלים שהמכשיר לא תקין מבלי שפתחתם את האריזה