Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 21:30
9:00 - 14:00
מצאת השבת - 22:30
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על א.ל.מ רשת חנויות חשמל

אזורי שירות

נשר

תחומי העסק

מוצרי חשמל

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - מוצרי חשמל

א.ל.מ מוצרי חשמל ואלקטרוניקה

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3116469

טלפון נוסף 04-8200423

פקס 04-8207861

מפה

Navigate
מפת הגעה אל א.ל.מ רשת חנויות חשמל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על א.ל.מ רשת חנויות חשמל

1.5
ציון כללי 1.5
שירות 1
זמינות 1
איכות 1
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא לקנות אצלם
הזמנתי מכשיר פלאפון ואני מנסה ליצור קשר בשביל לדעת מה קורה עם המשלוח וכל פעם עונים להשאיר פרטים ויחזרו אלייך. ועדיין אף אחד לא חזר. העיקר את הכסף הם לקחו.
מייבש שניקנה
הבטיחו תוך שלושה ימי עסקים וכברו כבר שבועיים ולא הביאו גם אין מענה בחנות ממש שרות גרוע לא ניכנס אליהם יותר!!!
שירות מחפיר ויחס מזלזל
הזמנו כיריים בחודש מרץ תוך הבטחה שיגיעו תוך שבועיים. מאז עברו 3 חודשים וכיריים אין. כאשר התקשרנו לברר את מצב ההזמנה נתקלו ביחס מחפיר של אנשי השירות תוך שפה בוטה וזלזול בשאלותינו. מיותר לציין שאף אחד לא טרח לעדכן אותנו על מצב ההזמנה והעובדה שפשוט לקחו כסף ולא סיפקו מוצר. אבקש לציין את סוכן המכירות שדיברתי עימו אתמול בטלפון כאדם מאוד לא נעים שהשירותיות ממנו הלאה. עדכון קטן: בשיחה עם מנהל הסניף, מתברר שהכיריים נמצאים בסניף כשבועיים, וכמובן שאף אחד לא טרח לעדכן אותנו בכך. שומר נפשו וכיסו ירחק ממקום זה!
שירות גרוע ביותר
רכשתי מקרר של אחת החברות הידועות. כאשר המוביל חיבר את המקרר לחשמל הוא החל להרעיש ברעש מאוד חזק ומפריע לאורך כל שעות היום. הזמנתי טכנאי של החברה שטען כי מדובר ברעש רגיל. פניתי לא.ל.מ שציינו כי אין באפשרותי לבטל את העסקה או אפילו לשדרג את המקרר בטענה כי חובר לחשמל. מרגע שבוצעה המכירה, לא מכירים אותך ומפנים אותך לחברה. בבקשתי לקבלת עזרה נתקלתי ביחס קר, מנוכר, חוסר אכפתיות ורצון לעזור. מרגישה מרומה.
שירות גרוע
קנית? שילמת? עכשיו תעוף לנו מהעיניים! זה המוטו בא.ל.מ. קניתי מיקסר של מורפי ריצ'רד. הגעתי הביתה, פתחתי את האריזה, הפעלתי את המכשיר לפני שימוש כדי לוודא שהוא עובד. המכשיר קרטע קצת ושבק חיים. עוד באותו רגע חזרתי לחנות עם המכשיר כשעתיים לאחר הקניה. בא.ל.מ אמרו לי: פתחת את האריזה, מבחינתנו זה שימוש ואי אפשר להחזיר, עכשיו תלך למעבדה. אותנו זה כבר לא מעניין. ומאז המכשיר במעבדה..... פשוט, האחריות למכשיר היא של היבואן והמוכר.... הוא רק מוכר.... פתחת? שילמת! ועכשיו בו נראה אתכם מגלים שהמכשיר לא תקין מבלי שפתחתם את האריזה
  • 2
  • 1

34 סניפים של א.ל.מ רשת חנויות חשמל

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist