Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 24 חוות דעת על א.מ. אלקטרוניקס פרו בע"מ

2
ציון כללי 2.1
שירות 2.3
מחיר 1
זמינות 2.1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.9
שביעות רצון מהמחיר 2.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מעולה זמינות ומענה מהירים טיפלו באופן מקצועי ויסודי
חברה אשר לא מסוגלת לפתור בעיה מההתחלה עד הסוף. שלחנו את המיקרוגל לתיקון - מצבו היה כמו חדש, אחרי 3 שבועות של תיקון במרכז השירות שלהם, חזר אלינו עם מלא פגיעות חיצוניות, כאילו בעטו בו עם הרגליים. אחרי מלחמה הלוך ושוב, הבטיחו שישלחו לנו מיקרוגל חדש - זה לאחר שיחה עם נציגה שחזרה אלינו בשם ישראלה, קיבלנו בפועל מיקרוגל מתוקן שהגוף חימום שלו לא עובד. לאחר פינג פונג חוזר, שלחו לנו שוב מיקרוגל מתוקן, שהוא עקום פיזית פשוט. איכות השירות ירודה ולא מספקת לציפיה הלגיטימית של הצרכן
הי רכשתי טלוויזה 75סמסונג 75 אינץ ב 6\7\21 וקיבלתי התקנה "חינם" שהגיעו המתקינים אמרו שטלוויזה בגודל הזה חייבת מתקן לא צמוד קיר והמליצו לנו על מתקן הכולל אחריות מורחבת בסכום נוסף של 1499שח לאחר שנה לערך שהחזרתי את המסך נהיה לנו פס שחור במסך החברה לא לוקחת אחריוןת ממליץ מאד לא לרכוש אחריות שלהם ולא להתפתןת לרכוש מתקני תליה לא אחראים על כלום ממש בזיון
פשוט שירות מזעזע שירות לקוחות אטום אין עם מי לדבר. קניתי טלוויזיה חדשה ואני צריך לרדוף אחרי התקנה של טלויזיה זה לא יאומן. מבטיחים לך שיחזרו עליך אחרי יום עסקים ואף אחד לא חוזר. מתקשרים לשירות לקוחות והם יכולים לקבוע לי תור רק לעוד שבועיים! להימנע מקניה של מוצרי סמסונג בארץ! פשוט חוויה של סבל במקום להנות מהמוצר החדש. אני לא רוצה לחשוב עם מה צריך להתמודד שקורה משהו למוצר.
התקנת מסך ברמה גבוהה מאוד צוות מקצועי ביותר תודה רבה על המענה המהיר וההדרכה
מעולה שירות מעולה זמינו. גבוה טכנאים מקצועיים ואדיבים
מעולים
שירות מצוין ענו לי מהר טכנאי הגיע למחרת ותיקן את הכל
שירות גרוע ממתינים הרבה זמן
רכשתי טלוויזיית סמסונג מהדגם היקר ביותר NEO בגודל 75 אינץ. כבר בתיאום ההתקנה שמבוצעת בחברת אלקטרוניקס פרו נאלצתי להמתין עשרה ימים כאשר המוצר שאינו קטן תקוע בסלון ולא ניתן להתקינו לבד כי אז מאבדים אחריות.שבועיים אחרי ההתקנה החלו להישמע באופן אקראי קולות פיצוצים מהרמקולים גם שהטלוויזיה לא מחוברת לשום ממיר אלה בצפייה בנטפליקס אן יו טיוב. שוב פתחתי קריאת שירות ותיאמו לי טכנאי לעוד 8 ימים. הגיעו שתי טכנאים שבסך הכל לא עשו שום פעולה טכנית אלה רק התייעצו עם מומחה מהחברה יצאו ואמרו שיחזרו אלי להמשך טיפול. היום שוב התקשרתי לברר ונאמר לי שיחזרו אלי תוך 3 ימים מהפנייה שלי (מסתבר שלא ביצעו כלום וללא שיחה שלי למרכז השירות הייתי ממתין לנצח). מציע לפני שרוכשים מוצר חדש יקר ערך לוודא מי נותן השירות ובמידה ונותן השירות הוא אלקטרוניקס פרו לשקול רכישת מוצר אחר עם שירות של חברה אחרת. פשוט אין עם מי לדבר ואין למי להתלונן.
מכרו לי מקרר פגום
שלחו המון טכנאים. כולם "מצאו" את הבעיה. אבל כמה ימים אחר כך המקרר מת. הסברתי להם, שאין מה לעשות, אני אמור לקבל מקרר שעובד עבור אלפי השקלים ששילמתי, אבל הם המתינו שתיגמר לי האחריות, ואז ניפנפו אותי.
אפס זמינות , אפס מקצועיות
קניתי מספר מוצרים מהחברה, בכל פעם שיש תקלה , רק אחרי חודש מצליחים לתאם טכנאי. אתר התיאום אף פעם לא פועל כמו שצריך , נציגים לא יוצרים קשר. רמה מקצועית ירודה , אף פעם לא מצליחים לאבחן את הבעיה , לא מביאים חלק מתאים. אין סיבה לחזור ולקנות מהם, יש מתחרים טובים שגם נותנים שירות ראוי ומקצועי.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist