Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 19:00
9:30 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

קיי.אס.פי מחשבים בע''מ (KSP) מציעה מגוון רחב של פתרונות עבור מחשבים. החברה מייבאת ומשווקת מחשבים מכל סוג ? הן מחשב נייד, הן מחשב נייח והן מחשב לוח (טאבלט) - לצד שורה ארוכה של אביזרים למחשב. אצלנו תוכלו לרכוש, בין השאר, מסך מחשב, מארז, ספק כוח, רמקולים, מקלדת, עכבר, דיסק קשיח, זיכרון למחשב ושלל מוצרים חיוניים אחרים.
KSP מחשבים וסלולר היא אחת הרשתות המובילות בישראל, עם כ-40 סניפים הנמצאים מצפון ועד דרום, כולל הסניף הנוכחי בחיפה. החברה מעניקה שירות אדיב ללקוחותיה ומציעה את המוצרים השונים במחירים שווים לכל נפש. באפשרותכם לבצע את הרכישה, בצורה נוחה ומאובטחת, גם דרך אתר האינטרנט שלנו.

עוד פרטים

מידע נוסף על קיי.אס.פי. מחשבים בע"מ

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

ציוד ואביזרים למחשבים

זמינות

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - מחשבים - ציוד ואביזרים

KSP

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8141684

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קיי.אס.פי. מחשבים בע"מ
נווט

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על קיי.אס.פי. מחשבים בע"מ

1
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות לאחר קניה מזעזע
קניתי מקציף חלב. הגעתי הביתה, פתחתי והיה חסר באריזה חלק. יצרתי קשר עם החברה, במייל ובוואטסאפ. עונים לאחר שעות להודעות וואטסאפ. מבקשים פרטים ומטרטרים את הלקוח מאה פעם. כל פעם ביקשו עוד דבר ועוד דבר. כתבו לי פתאום גם ב-סמס. לא הבנתי מדוע פיצול לכמה ערוצי תקשורת. נשבר לי. הולך להתלונן עליהם בערוצים הרשמיים. חווית לאחר-שירות מחרידה.
  • 1

11 סניפים של קיי.אס.פי. מחשבים בע"מ

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist