Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בנתניה
צחי ארז מובייל סטייל 2004 בהוד השרון

דרך רמתיים 92, הוד השרון

(41)
072-3217961 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
אייפיקס-מעבדת אייפון בהרצליה

משכית 35, הרצליה פיתוח הרצליה

(3)
072-3256894 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על אלפא טלקום בע"מ

אזורי שירות

נתניה

תחומי העסק

טלפונים סלולריים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3124100

טלפון נוסף 074-7452550

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אלפא טלקום בע"מ
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על אלפא טלקום בע"מ

1.5
מחיר 2.5
זמינות 1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
גרוע בהחלט
רכשתי אנדראואיד , Huawei - לאחר שבוע הטלפון קיבל צוות פתאומי , הבטיחו לי מכשיר אחר , השביתו אותי יומיים בבית , ואני עד עתה ממתין לטלפון החלופי , אל תרכשו את ה Huawei - כי חבל על הכסף ועל השירות אין בכלל מה לדבר ,
שירות עבור ממכשיר סלולרי של וואוי
אז ככה מוכרים לנו מכשיר בסבר פנים יפות, אבל שנזקקים לתיקון המכשיר , לא תקבלו שירות מחברת אלפא טלקום האחראית על תיקוני המכשירים. לפני כשבועיים רכשתי מכשיר p9 מחברת מחסני חשמל בפתח תקווה, לאחר שבוע של שימוש המכשיר לא נטען. הגעתי למרכז השרות בירושלים על מנת שיעבירו את המכשיר לתיקון במעבדה במודיעין וקיבלתי שירות מצויין. מהמעבדה התקשרו לאחר כשלושה ימים ומסרו כי מבדיקה חיצונית של המכשיר עולה כי יש קורוזיה במכשיר ועלות תיקון כ500 שקל שלאחריו לא תמסר אחריות, במידה והתיקון לא יצלח יחליפו לי מכשיר. מבחינתי לא הייתי בקרבת מים והסברתי למעבדה כי לא יתכן שהמכשיר ניזוק עד כדי כך!! ו הוא מבחינתו העביר. אותי למרכז השירות של אלפא טלקום ומכאן התחילה מסכת יסורים מול נציגי השירות המאד לא שירותיים ..הסברתי אין ספור פעמים לנציג השירות מאור את הטענה כי אני דורשת החלפת המכשיר באופן מיידי מאחר והנזק לא נגרם על ידי, והוא אמר שמסר את בקשתי לבכירים ממנו שלא ניתן להגיע אליהם אלא רק דרכו...וככה חלפו מספר ימים לטלפונים למאור עם אותה תשובה. שהועברה לבכירים הסודיים. אתמול שיחה שישית מצידי לאלפא טלקום הופניתי לנציגת שירות בכירה בשם רוניתשהבטיחה לחזור אלי אחרי שתשוחח עם הבכירים עליה.. הקיצור כמו שאתם מבינים שירות לא מקבלים! אין תעוד של פניות לחברה, צריך לחזור על כל הסאגה בכל פעם שמתקשרים. הקיצר, הלקוח לא צודק, שיחות עם נציגים שמזלזלים בלקוחות, עדיין מחכה למנהל השירות הבכיר שיחזור אלי וגם לא מבינה אם הנזק לא נגרם על ידי למה לא מחליפים לי מכשיר וזהו!!!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist