עסקים נוספים שנותנים שירות בבת ים
מידע נוסף על צ'יינה פון china phone
אזורי שירות
בת ים
תחומי העסק
טלפונים סלולריים
מפה
מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על צ'יינה פון china phone
1
דירוג כללי
שי
27/06/2023
1
הגעתי במקרה לחנות בעקבות תקלה בנייד, לקחו את הנייד למעבדה שלהם בסניף בלי לשאול אם אני מעוניין או לא, ואמרו זה החלפת מסך תחזור בעוד 15 שעה. זה לא היה המסך אלא בעיה אחרת...
"התיקון" שלהם החזיק בדיוק 3 ימים, וככה חזרתי לסניף 3 פעמים ובכולם אותו הדבר.
האשימו שהנייד ישן מידי, כן נפל לא נפל, "לא יודע מה עשית איתו" רק לא אשמתם שלא הצליחו לתקן.
במקום אחר כן הצליחו לתקן.
מעבדה לא מקצועית ולא מומלצת.
דניאל
25/09/2015
1
חוות דעת
בתאריך 11/02/2015 רכשתי מהחנות כבל HDMI בעלות של 200 ש"ח כדי לחבר את הפלאפון שלי לטלוויזיה (עשיתי טעות שלא בדקתי את הכבל במקום הייתי ממש פזיז ומיהרתי) כשהגעתי לביתי חיברתי את הכבל והכבל לא היה תקין למחרת חזרתי לחנות וביקשתי החזר כספי והמוכר הכל כך לא סימפטי לא היה מוכן בשום אופן להחזיר לי את כספי וגם סירב לזכות אותי המוכר ביקש שאני ישאיר את הכבל ושהם יבדקו אותו השארתי את הכבל ולאחר שלושה ימים חזרתי אליהם המוכר ציין בפניי כי לאחר בדיקה הכבל תקין וטען שיכול להיות שהבעית בפלאפון שלי (בדקתי את הפלאפון והוא תקין בסוף קניתי כבל בחנות אחרת והכל תקין), יש לציין כי הבדיקה לא הייתה בנוכחותי בטענה כי אין להם טלוויזיה במקום, לקחתי את הכבל וכשהגעתי לביתי שוב גיליתי שהכבל אינו תקין חזרתי שוב לחנות החזרתי למוכר את הכבל ודרשתי את כספי אך המוכר סירב בתוקף ובסופו של דבר נתן לי כבל חדש וגם הכבל החדש לא עבד הפעם החלטתי שאני יתקשר ולא ילך כי ממש כבר לא היה לי סבלנות,בסופו של דבר גם שיחת הטלפון עם החנות לא עזרה, יש לציין כי שבועיים לאחר מכן רכשתי כבל בחצי מחיר בחנות אחרת והוא עובד מצוין.
nadav
16/09/2015
1
חוסר שירותיות ומקצועיות
הכנסתי מכשיר תקול עם בעיית קליטה לאחר נפילה. נאמר לי שהמכשיר יתוקן תוך 3 ימים. אחרי שלושה ימים התקשרתי ונאמר לי שזאת בעיה רצינית והמכשיר נשלח למעבדה הראשית בירושלים. כשהוא חזר לסניף בת ים המוכר לא ידע להגיע מה הייתה הבעיה - אבל עשו עדכון תוכנה שעולה 150 ש"ח. שאלתי איך זה הגיוני שעדכון תכנה תתקן בעיה של נפילה ולא קיבלתי הסבר. מיותר לציין ששעה אחרי שיצאתי משם המכשיר היה ללא קליטה - החזרתי אותו חזרה והמוכר התעקש שהסים שלי לא בסדר, הוא ניסה להוכיח לי את זה במשך רבע שעה ולא הצליח ואז אמר שיישלח את זה חזרה למעבדה בירושלים. שבוע רדפתי אחריהם בטלפון ולא קיבלתי תשובה מה עם המכשיר. לבסוף ביקשתי שהמכשיר יוחזר לי מתוקן או לא מתוקן. מפה התחילו סיפורים שונים על טכנאים חולים, שליחים חולים, פקידות חולות, שעות סגירה משונות וכו'. דרשתי שהמכשיר יוחזר לי מיידית או שאתלונן ונעניתי - "תתלונן למי שאתה רוצה אנחנו יכולים להשאיר אצלנו את המכשיר עד שלושה חודשים". החלטתי לנסוע לקחת את המכשיר ישירות מירושלים. קבעתי עם הפקידה עם הסניף וכשהגעתי היה סגור. למחרת התקשרתי שוב ואמרו לי שאפשר להגיע - המכשיר לא נמצא בסניף, התברר ששלחו אותו חזרה לבת ים. במשך שבועיים גררו אותי ללא הסברים הגיוניים ולא תיקנו כלום. - 1