אריזות מודפסות

אריזות מודפסות הן הטרנד החם והמעוצב בעולם האריזות. אריזה מודפסת, היא למעשה סוג של שיווק ופרסום למוצר, אך בעיקר, אריזה מודפסת היא שיווק ופרסום לאריזה עצמה. ניתן להדפיס כמעט כל דבר על אריזות של חומרים ומוצרים שונים, בהתאם לרצון, לצורך וליצירתיות של המזמינים.
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג חומרי אריזה, מוצרי אריזה

אריזות מודפסות

אריזות מודפסות הן הטרנד החם והמעוצב בעולם האריזות. אריזה מודפסת, היא למעשה סוג של שיווק ופרסום למוצר, אך בעיקר, אריזה מודפסת היא שיווק ופרסום לאריזה עצמה. ניתן להדפיס כמעט כל דבר על אריזות של חומרים ומוצרים שונים, בהתאם לרצון, לצורך וליצירתיות של המזמינים.

 

אריזות מודפסות- הדפסת לוגו

בדרך כלל חברות שונות ממתגות את עצמן על ידי הדפסת הלוגו שלהן על גבי כל סוגי האריזה שיש לאותה חברה, החל משקיות אריזה וכלה בכרטיסי ביקור או אפילו הדפסה על חלון הראווה של חנויות, רכבים ומדים. חומרים ומוצרים שונים, הופכים בשנים האחרונות לאלמנט פרסומי ושיווקי, הרבה לפני שהם מקבלים הכרה כמוצר. הלוגו המודפס על גבי אריזה של חברה, מזהה את המוצרים עם החברה.

 

אריזות מודפסות- סוגי אריזות

ניתן להדפיס לוגו או צבעים ופרטים נוספים, על כל סוג של אריזה העשויה משלל חומרים ומוצרים כמו קרטון, נייר, משי, בדים למיניהם ועוד. ניתן להשתמש בסוגי אריזה שונים, העשויים ממיני חומרים ומוצרים עם לוגו אחד מזהה, כדי שהמסר השיווקי יעבור בעוצמה.

 

אריזות מודפסות- נייר אריזה

סוג האריזה הנפוץ הוא כמובן נייר אריזה בשלל דוגמאות וצבעים. ניתן למצוא נייר אריזה כזה בדגמים ובדוגמאות שונות. ההבדל בין האריזות השונות, הוא הבדל שקשור במוצר הנארז, בתקופות המשתנות וכמובן גם במחיר.

 

אריזה אישית

ניתן להדפיס לוגו או כיתוב כלשהו על אריזות בהזמנה אישית. ניתן להשתמש בכל חומר או מוצר שרק תבחרו לצורך אריזה, כדי להדפיס את מה שתבחרו. לעיתים ניתן, להדפיס על אריזות למתנות לכיתות, לעובדים, או לכל מי שמקבל שירות מחברה מסוימת. אחידות הצורה המודפסת והצבעים, יחד עם אחידות החומרים והמוצרים הנמצאים בתוך האריזה, מעבירים מסר אחיד וקבוע לצרכנים.

 

מסע פרסום

הדפסה על אריזות יכולה להיות חלק ממסע פרסום כולל. לפעמים לוגו וצבעים מסוימים הם חלק ממסר כולל. פעמים רבות ניתן לראות מסע פרסומי הכולל כרזות פרסומיות, חולצות, פרסומות בטלוויזיה וגם אריזות מודפסות. המטרה במסע פרסום כזה, הוא ליצור אחידות וזהות בין המסר המודפס בכל מדיה אפשרית, לבין המוצר.

 

שינוי אריזה

לעתים, שינוי של אריזה מודפסת ולא בהכרח שינוי של החומרים או המוצרים הנמכרים בתוך האריזה, יכול לשנות את יחס הציבור אל המוצר. דבר זה קורה בגלל הנאמנות של ציבור הצרכנים ללוגו ולצבע מסוימים. לכן, לפני שרוצים לשנות אריזה מודפסת, כדאי לבדוק האם זה כדאי מבחינה כלכלית, והאם קהל הצרכנים מסור ללוגו שעל האריזה במידה מספקת.
רשימה מפורטת של מומחים בתחום תוכלו למצוא במערכת סינונים מתוחכמת לאיתור מומחים לחומרי אריזה.

 

>>בואו להתעדכן במחירון חומרי אריזה ומוצרי אריזה.

 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא חומרי אריזה, מוצרי אריזה
האם המאמר עזר לך?