שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ
מקררים ומקפיאים - חידוש, שירות ותיקונים בראשון לציון
אליהו איתן 24, ראשון לציון
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 26 חוות דעת על שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ
1.7
דירוג כללי
ציון כללי 1.3
שירות 1.8
מחיר 2.2
עמידה בזמנים 2.3
זמינות 1.5
מומלץ? 4
שביעות רצון 1.9
איכות 1.8
שביעות רצון מהמחיר 1.3

טובה
17/11/2021
1
אין שירות רק פלוס של כסף
לא עונים ואין שירות תירוצים בלי סוף חבל על הכסף ששילמתי שסתם נזרק זמינות1 לא טובה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

John
27/06/2021
1
על הפנים.
במספר הטלפון שהם מוסרים באתר שלהם 03-9631500 אין תשובה. השיגו את פרטי הרכישה והכתובת של מזגן שרכשתי והזדהו כשרות של יצרן המזגן! לא השיבו על פניה בדוא"ל דרך האתר שלהם. אבל לחייב הם יודעים... ועוד איך!
לא שלחו קבלה ולא תעודת אחיות מעל חודש.ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
28/06/2021
שלום גון. נשמח במידה ותעביר לנו במייל את פרטיך האישיים על מנת שנוכל לבדוק את טענותיך וכן על מנת לפתור כל בעיה במידה וקיימת. כתובת המייל של החברה הינו:
info@service-plus.co.il
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
שרות פלוס

רפאל
27/04/2021
1
לא ממליץ
למרות לשם חברה נותנת שירות מינוס. להזמין טכנאי לוקח המון זמן המתנה, נותנים שעות לא נוחות, טכנאים לא מקצוענים וחצופים. בחברה הזאת אף מחלקה לא עובדת כראוי חוץ ממחלקת מכירות. ניסיתי לבטל את תוך 14 ימים, ענו לי אין בעיה והמשיכו להוריד כסף. גיליתי על זה כעבור חודש לפי חשבונית מבנק. פניתי שנית, התחילו לספר על דמי ביטול 25% !!! אי אפשר להתווכח ולהוכיח. בכלל לא ממליץ זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
27/04/2021
מדובר בחוות דעת ללא ציון פרטים מזהים לכן קשה להתייחס לגופו של עניין. נשמח לעמוד לרשות הלקוח במייל החברה ולפתור מולו את כל הנושאים הפתוחים. מייל החברה info@service-plus.co.il

נירית
14/02/2021
1
לא ממליצה לעשות ביטוח דרכם!
ההורים שלי עשו ביטוח ואחרי 3 ימים ביקשו לבטל! כבר שבועיים רודפים אחריהם יום יום! הם מבקשים מההורים שלי 500 שח על גומיה שכלל לא סופקה ואמרו להם שהיא בחינם ! אני לא מצליחה לבטל להורים שלי את הביטוח.
הם מבטיחים לחזור וכמובן לא חוזרים. נמשך ונמשך ובינתיים כמובן כבר ירד תשלום ראשון...שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
15/02/2021
נירית שלום. תוכלי לשלוח לנו במייל את פרטי המקרה ונשמח לבדוק את תלונתך ולסייע במה שניתן. המייל של החברה הינו info@service-plus.co.il
בברכה,
שרות פלוס

mm.limor
27/06/2019
1
שירות לא מספק וחוסר הענות
סוכן של חברת one service - שירות פלוס למוצרי חשמל הגיע לביתי לחדש את החוזה. השתכנעתי שינתן לי שירות ישיר ממנו וטוב יותר מאשר בשנים הקודמות. לאחר זמן מה שהייתי מעוניינת לבטל את החוזה הם לא נענו לבקשתי. בשל חוסר מענה ישיר מהסוכן והמתנות ארוכות למענה טלפוני, לטכנאים ולעתים אף שבועות של המתנה לחלפים. לא הצלחתי לקבל מענה הולם. לא חזרו אליי כשהשארתי הודעות אצל הטלפנים והסוכן גם לא ענה. לקח לי שבועות לבטל את חוזה ולאחר שהובטח לי שיבטלו עדיין לא החזירו את הכסף וממשיכים לחייב אותי בתשלומים מזה 4 חודשים. לא מומלץ כלל להרשם לשירות. זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ציפורה
27/05/2019
5
שרות מצוין, מענה מהיר
הזמנתי שרות למקרר, הטכנאי הגיע תוך כ- 4 שעות מרגע הקריאה
טיפל בתקלה לשביעות רצוני וללא שום תוספת תשלום
(אני לקוחה מרוצה של שרות פלוס כבר למעלה מעשור)זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Ben
12/05/2019
1
לא מכבד לקוח ולא את עצמו
אמי מבוגרת ומכרו לה ביטוח למקרר שנקנה ומבוטח ל5 שנים דרך אלקטרה
פנינו לחברת שרות פלוס שהודו באשמה והבטיחו שיחזירו את החיוב מתחילה.
חברת שרות פלוס לא מבצעת אף פעולה לזיכוי וממשיכה לחייב את כרטיס האשראי.
פניתי עשרות פעמים ולאחר המתנה ארוכה ענו והבטיחו שהנושא מטופל ויחזרו אלי.
עד היום לא חזרו אלי ואני פונה שוב ושוב אליהם ומקבל הבטחות שלא מתקיימות.
לידיעה: חוייבנו 5 תשלומים מתוך 24 וכחצי שנה אנו רודפים אחריהם ולא מקבלים תשובה או זיכויציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
16/05/2019
לא נמסרו פרטי הלקוח לצורך בירור וטיפול. ניתן ליצור עמנו קשר במייל
info@service-plus.co.il

שאלתי
25/12/2016
1.6
תיקון מזגן
לפני כשבוע וחצי הגיע טכנאי לתיקון מזגן והחליט שהכרטיס של המעבה לא תקין,לאחר שבוע וחצי הגיע הטכנאי בכדי להחליף את הכרטיס ומסר שהיגע הכרטיס הלא נכון...פשוט לא להאמין .....אני מקווה שהמזגן יתוקן עוד החורףףףףףשירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים4 עמד בזמנים
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 12/25/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
29/12/2016
א.נ,
אנא פנה אלינו במייל info@service-plus.co.il וזאת על מנת שנוכל לטפל בתלונתך במהירות האפשרית. לא ניתן מגוף התלונה לדעת במה מדובר.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
מחלקת שירות לקוחות
שרות פלוס

Yotam
10/11/2016
1
ביטול השירות כבר בזמן שהטכנאי היה אמור להיות פה.
תיאמתי שירות שבוע מראש. שלושה ימים לפני קיבלתי הודעה שאם לא אתקשר להגיד להם את הדגם המדוייק של המכונה הם יבטלו את השירות כי יש צורך להכין מראש את החלקים. השירות נקבע לשמונה בבוקר ובשעה שמונה התקשרו אלי מהמוקד להודיע שהטכנאי לא יוכל להגיע, וכבר רצו לתאם ליום ראשון, כשהודעתי שאני לא מתכוון לעבוד בכזה חוסר מקצועיות.
שירות לא נעים ולא מקצועי. לא מומלץ. ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 11/10/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
15/11/2016
שלום,
לא נמסרו פרטים על המקרה כך שלא נוכל לבחון את המקרה לגופו. נשמח אם הלקוח יוכל לשלוח לנו הודעה למייל החברה info@service-plus.co.il וזאת על מנת שנוכל לספק מענה בהתאם.
בברכה,
מוקד השרות
שרות פלוס

Shay
02/07/2015
1
שרות פלוס לא בבית סיפרנו
הזמנתי שירות למכונת כביסה לקח לטכנאי שבוע ימים להגיע וגם אז הגיע באיחור של 4 שעות. הטכנאי לקח כרטיס מהמכונה לתיקון שלקח שבועיים. למרות שיש לי ביטוח של החברה הכולל חלקים הם דרשו כסף ולא הסכימו להחזיר את החלק לפני שאני משלם להם.
שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 7/2/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
07/07/2015
אין ביכולתנו להגיב לתלונה שכן הלקוח לא מסר פרטים מזהים כלשהם. לאחר קבלת הפרטים נשמח לבדוק את התלונה ולהתייחס בהתאם ואף לסיים את הטיפול בתלונה במידה ועדיין פתוחה.
בברכה,
מוקד השרות
שרות פלוס
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
21/11/2021