accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-14 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על תדיראן גרופ-שירות מזגנים

1.2
ציון כללי 1
שירות 1.1
מחיר 2
עמידה בזמנים 1.3
זמינות 1
שביעות רצון 1
איכות 1.2
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
זוועה
שירות לקוחות על הפנים. לא עונים לטלאפון, מבטיחים לחזור ולא חוזרים. טכנאים ברמה נמוכה מאוד. אם קיימת בעיה רצינית לא יודעים לפתור אותה ואז פותחים קריאה חדשה שמצריך המתנה ממושכת ואין תשובה לצפי של מועד הגעת צוות מקצועי
מתחת לכל ביקורת
שרות טכנאים לא מקצועי והמתנה ארוכה לטכנאי שגם לאחר שמגיע לא פותר את התקלה במקום ומצריך קריאה נוספת
שרות גרוע
שרות על הפנים מחכים המון זמן הגיעו פעמיים ולא פתרו את התקלה
שירות מזלזל ומבזה!!!!
רכשנו מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן ולצערנו נתקלנו בבעייות רבות במזגן לאחר התייעצות עם עובד החברה הוצע לנו לעשות ביטוח למזגן ככה שנהיה "מכוסים" מכל הבעייות. לצערנו התקלה הבאה לא אוחרה לבוא והובחן על ידי טכנאי של תדיראן שמדחס "הלך" מה שאומר שצריך להחליפו. ברגע שפנינו למרכז שירות ענו לנו שהמדחס ממוקום במקום שבוא יש סכנה לגשת אליו ולכן צריך לקרוא לטכנאי חיצוני מטעמנו שישנה את המיקום ולאחר מכן ישלחו לנו טכנאי של תדיראן. ובאמת כך נעשה הזמנו טכנאי חיצוני ושולם לו 1200 ש"ח עבור שינוי מקום . ושוב אותה שיחה לנציג שירות (שחשוב לציין שזמן ההמתנה נע בין 25-15 דקות) שלאחר מכן שולחים עוד טכנאי שמבשר לנו שהוא לא יכול לבצע את התיקון . אנו נמצאים ללא מזגן מרכזי בבית למעלה משבוע וחצי בימי הקיץ החמים!!!! נראה לי שסבלנו מספיק!!!
רמת שירות נמוכה ומאכזבת
רכשנו מזגן מיני מרכזי בן חודש לדירה חדשה מקבלן. לאחר חודש של שימוש, המזגן החל לחמם במקום לקרר. פנינו למרז שירות וחיכינו בסבלנות שלושה ימים חמים מאוד לטכנאי. כשהגיע הטכנאי, טיפל בבעיה. התיקון החזיק מעמד שעה אחת והמזגן שוב חזר לחמם במקום לקרר. . פנינו שוב למרכז השירות, השארנו לא מעט הודעות, לאחר שסוף סוף חזרה אלינו נציגת שירות, היא שמה אותנו על המתנה כדי לקבוע מועד חדש לביקור טכנאי. במפליא השיחה נותקה. היא לא טרחה לחזור אלינו. חייגנו שוב למרכז השירות, בשל שעות הפעילות לא היה מענה. שירות לא איכפתי ואפילו מזלזל. מזגן ללא אמא ואבא. לא מומלץ!!!!!
אין עם מי לדבר
רכשנו שני מזגנים במסגרת מבצע גריטה של משרד האינרגיה. המזגנים הגיעו אלינו הבית - 4 ארגזים ענקיים !! כבר שלשה שבועות אני מנסה לבדוק מתי באים להתקין את המזגנים, אך אין עם מי לדבר. תארו לכם 4 ארגזים חומים במרכז הבית שלכם במשך כמה שבועות. עשרות טלפונים לגורמים שונים הזורקים אותך מאחד לשני. אין תשובה גם לאחר המתנה של דקות ארוכות בושה וכלימה לרמת שירות כזאת
שירות נוראי לאחר הקנייה
כחודש לאחר תום האחריות נשבר חלק במזגן. אין להם חלפים. 3 חודשים (ועדיין) אני מנסה לקבל תשובה מתי יהיה חלק כזה, לא יודעים ולא עוזרים. צעקו עלי כשביקשתי לדבר עם מנהל (שלא חזר אלי למרות 4 נציגות שונות שהבטיחו שיחזור). מתעלמים ממיילים, טלפונים ופקסים שאני שולח. אין עם מי לדבר... החברה, אגב, מחויבת לחלפים ל-7 שנים מהקנייה. פשוט לא לקנות
שירות המזגנים של תדיראן
קנינו מזגנים חדשים לכל הבית לפני כחודשיים. המזגן של חדר השינה לא קירר כ"כ טוב, אולם לא הפעלנו אותו הרבה בחודש יוני ולכן לא התייחסנו ביולי כשהתחלנו להשתמש בו יותר הוא הפסיק לקרר כלל. הזמנו טכנאי הוא אמר שחסר גז, הוסיף גז (המזגן היה בשימוש פחות מחודש!). אכן המזגן חזר לעבוד. לאחר שבוע שוב הוא הפסיק לקרר, שוב התקשרנו לשירות הזמנו טכנאי שתואם לכחמישה ימים מאוחר יותר (בל נשכח שמדובר בחודש יולי אגוסט הייתי מצפה לשירות מהיר יותר) לא התלוננו על כך וחיכינו בסבלנות ליום ראשון ה5/08 הטכנאי פירק את המנוע של המזגן וגילא חלקים תקולים סדוקים ומכופפים בתוכו שבעקבות כך יש בריחת גז. לקח חלק אחד פגום ואמר שייצרו איתי שוב קשר. המתנתי עוד יום וב 07/08 התקשרתי לשירות לבדוק מה קורה לא הייתה שום אפשרות להגיע למוקדן יש להם שירות המתנה שאמור לחזור אליך עם הגיע תורך, לקח להם 6 שעות לחזור אלי ולמוקדנית להגיד לי שאין לה איך לעזור לי כי היה אצלי כבר טכנאי והבקשה שלי נמצאת ביחידה להמשך טיפול. ביקשתי ממנה שמנהל יחזור אליי, וכמובן שאף אחד לא חזר אלי. היום השגתי מס' של השירות שעונים שם יותר מהר ואכן פעמיים ענה לי מוקדן שאמר לי רק רגע להמתין כי הוא בודק את הפרטים, שם אותי בהמתנה כ20 דקות ואז נותקה השיחה!! ניסיתי שוב ענתה לי מוקדנית ושוב אמרה לי שתבדוק, כעסתי מאוד ואמרתי לה שאייני מוכנה ואני דורשת מזגן חדש! היא אמרה לי שלשם כך היא צריכה החלטה של טכנאי והיא תנסה לשלוח לי היום עוד יותר התעצבנתי ואמרתי לה שכבר היה טכנאי לפני חמישה ימים שאמור היה לטפל בעניין ועדיין לא קרה דבר!!! מיואשת מאוד ומאוכזבת מהשירות.
שירות תדיראן על הפנים למרות ההצהרות שלהם
קניתי מזגן חדש שהיה תקול מהניילונים ניסיתי להשיג את השירות שלהם כשבועיים לקח להם עד שחזרו אלי עקב שירות שלהם של להשאיר מספר טלפון והם יחזרו - הם פשוט חזרו אבל כל פעם שלא הספקתי לענות או הייתי בממתינה מבחינתם הם חזרו ולא טרחו להתקשר שוב למרות שלא קיבלתי שירות. עדיין לא יצא לי להנות מהמזגן .... כי עדיין לא תיקנו אותו
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

05/08/2012

שירות תדיראן גרופ מטפל בכל יום באלפי לקוחות ומשתדל לחזור לכל הפונים לפחות פעמיים ,לקוח שלא עונה פעמיים בתזמון שונה מוצא מהמערכת למרות העומס והלחץ בעונה החמה אנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר שניתן לאלפי לקוחות מרוצים
שירות למזגן תדיראן מרכזי טכנולוגית אינוורטר
רכשתי לפני כ- 10 חודשים את המזגן היקר ביותר מתוצרת תדיראן (מרכזי בטכנולוגית אינוורטר) בתקווה לשקט להרבה שנים. מאז ההתקנה - 7 השבתות מלאות שחייבו הגעת טכנאים - כולל אתמול - והבעיה לא נפתרת. להערכתי בעיה טכנולוגית במוצר זה
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist