Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:00 - 14:30
חצי שעה אחרי צאת השבת - 22:30
צפה בשעות הפעילות

מחסני חשמל היא הרשת הגדולה בישראל למכירת מוצרי חשמל. הרשת מפעילה אתר סחר אלקטרוני ומונה מעל 60 סניפים ברחבי הארץ, ביניהם חנויות המתמחות בסלולר ודיגיטל.
הרשת מציעה מגוון ענק של מחלקות חשמל לבית, מטבח וטכנולוגיה במחירים תחרותיים ובשיטת 'שלם וקח' המאפשרת אספקת הסחורה מיידית. בין המותגים המובילים הנמכרים: סמסונג, אייפון, דייסון, נספרסו, סימנס, בוש, אלקטרה, סאוטר, מילה, שארפ, ווירלפול, אל ג'י, פיליפס, לנובו, אסוס ועוד.

עוד פרטים

מידע נוסף על מחסני חשמל

אזורי שירות

נשר

תחומי העסק

מוצרי חשמל

מותגים ורשתות - מוצרי חשמל

מחסני חשמל

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3138567

טלפון נוסף 073-2540102

פקס 04-8210096

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מחסני חשמל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מחסני חשמל

4.5
ציון כללי 4
שירות 3
מחיר 5
זמינות 4
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
על הפנים
רכשתי מדפסת משולבת של BROTHER במחסני חשמל, לא נאמר במעמד המכירה שהאחראיות היא מולם ותיקוני מעבדה וכו' מול BROTHER. לאחר שהפקס לא עבד במדפסת הגעתי לסניף עם המדפסת ונאמר לי שיגיע אלי נציג הבייתה. לאחר מכן בני הגיע עם המדפסת לסניף וגם לו אמרו שיגיע אלי נציג לתקן. לאחר שיחה עם הנציגות של BROTHER נאמר לי כי האחראיות לא כוללת הגעת נציג עד הבית אלא יש להשאיר את המדפסת בנק' האיסוף - מחסני חשמל והם יגיעו לקחת אותה. כנראה שבמחסני חשמל חושבים שהלקוחות שלהם הם יויו ומתזזים אותם הלוך ושוב מבלי לבדוק דברים לעומק. לא מציע לכם לקנות שום מוצר שם.
שרות מצויין, אחריות ומחיר טוב
קניתי בחנות מיקרוגל של SHARP לפני 10 חודשים עם אחריות לשנה. בשבוע שעבר הוא הפסיק לעבוד. התקשרתי לשירות לקוחות שאמור היה לתת לי פיתרון (שני נותני שירות) והם הסירו אחריות מעצמם וגלגלו אותי הלאה. התקשרתי למחסני חשמל בנשר וטופלתי ע"י פריאל, שהבטיחה לבדוק עם הסוכן. בתוך שעה היא חזרה אלי ואמרה שהסוכן אישר לה שיש בעייה עם השירות (לקוחות SHARP - שימו לב), ושהיא מזמינה אותי להגיע ולקחת מוצר חדש. כך מטפלים בלקוח!!! שאפו גדול.
מחירים טובים
המחירים מאוד טובים, מאוד מרוצה מהשירות ומהמחירים הטובים
שרות ושביעות רצון מלאה!
ביקשתי לקנות טוסטר פשוט. איש המכירות שלומי אטיאס, קידם פני, התעניין במה שאני מבקש, ומאחר והטוסטר שחיפשתי לא היה על מדף התצוגה, ביקש שאחכה מעט והוא יביא מהמחסן, ואכן, תוך דקות ספורות התייצב עם המוצר, הציג והסביר פעולותיו. תענוג של שרות !
חוויית קניה
נכסנסתי התעניינתי ברכישת מס' מוצרי חשמל, איש המכירות הסביר לי בצורה אדיבה ובקצרה מה ההבדלים בין המוצרים, מה המלצתו, הסברתי לו שאני מוכן לשלם בתנאי שיספקו המוצרים תוך יומיים( במקום 7 להם הרשת מתחייבת) ואכן כך הסחורה הגיעה במועד , וכך נוצר עוד לקוח מרוצה.
  • 2
  • 1

38 סניפים של מחסני חשמל

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist