כתבות בנושא מוסכים - תמונת אווירה WhatsappFacebookTwitterShare

סדנאות שיפורי רכב: מוסכים מיוחדים

כדי להוציא מהרכב שלך הרבה יותר ממה שהוא מסוגל לספק כרגע, אתה צריך סדנה ולא מוסך. אתה צריך אנשים שיידעו לקחת משהו טוב ולהפוך אותו למצוין. אתה צריך מוסך מיוחד

נאמר שיש לכם מכונית. אתם מרוצים מהמכונית שלכם ואתם אוהבים אותה מאוד, אבל אתם רוצים יותר מהמכונית שלכם, בגלל שמה שהיא נותנת לכם לא מספיק. אז מה עושים? אם יש לכם פולקסווגן, אתם יכולים ללכת כמובן למוסך פולקסווגן. אם זו פיאט, לכו למוסך פיאט. הבעיה היא שלא כל מוסך רכב מסוגל לגרום לרכב שלכם להיות הרבה יותר טוב. כי מוסך רכב רגיל אינו סדנת שיפורים.

האם שווה להביא את חלקי החילוף בעצמכם כדי לשפר את הרכב? >>

מהי סדנת שיפורים?

אז מהן סדנאות שיפורי רכב? ראשית נצא מנקודת הנחה מפתיעה: המכונית החדשה שלכם לא יוצאת מהמפעל כאשר היא נותנת באמת את כל מה שיש לה לתת. היא יכולה לתת הרבה יותר כוח, היא יכולה לבלום באופן הרבה יותר טוב והיא גם יכולה לאחוז את הכביש באופן שהוא הרבה יותר משכנע. אבל היא לא. למה? ובכן קודם כל בגלל המחיר: מי שמכניס למכונית סט מגדש טורבו ענק ומשודרג יצטרך להעלות את המחיר. גם בלמים משודרגים עולים לא מעט כסף ולכן היצרנים מעדיפים לא לעשות זאת. מעבר לכך, ישנו נושא האמינות והאחריות: מי שלוקח מנוע וסוחט ממנו עוד ועוד כוחות סוס עלול לפגוע באמינות בטווח הארוך. וכמובן, המטרה היא גם שהרכב יצרוך הכי מעט דלק שאפשר, כך רוצים כולם. אבל ישנם נהגים שיש להם דרישות שונות: הם יודעים שברכב שיש לו מנוע עם מגדש טורבו אפשר לקבל יותר כוחות סוס, או שאפשר לעצור הרבה יותר טוב. וכאן נכנסות סדנאות שיפורי הרכב.

סדנאות השיפורים הן מוסכים, אבל מוסכים שההתמחות שלהם היא בלהוציא יותר כוח מהרכב. בישראל קיימות לא מעט סדנאות שיפורים כאלה שנמצאות ברחבי הארץ, חלקן מפורסמות יותר וחלקן מפורסמות פחות. חלקן יכולות לקחת מכונית ספורטיבית משפחתית ולהוסיף לה עוד כמה כוחות סוס בשביל ההרגשה הטובה וחלקן מסוגלות להפוך מכונית ספורט טובה לטורפת כבישים מקצועית שהמנוע שלה מפיק מאות כוחות סוס.

מחפשים מוסך מיוחד לרכבי 4X4? כל הפרטים כאן >>

מה שקורה בסדנה – נשאר בסדנה

סדנאות השיפורים מתמקדות בשלושה תחומים עיקריים: ראשית שיפורי מנוע, כלומר מה שנדרש כדי להוציא ממנוע יותר כוחות סוס. בדרך כלל, הדרך ליותר כוחות סוס מתחילה ביניקה יותר טובה, כלומר יותר אוויר נכנס למנוע- ופליטה יותר טובה, כלומר יותר תוצרי פליטה נפלטים מהמנוע. מנוע שנושם יותר טוב ונושף יותר טוב מוציא יותר כוח. אחר כך ישנה התערובת, כלומר האוויר והדלק שיש לשרוף. המטרה היא להכניס כמה שיותר אל תוך המנוע, גם ברכבי בנזין וגם ברכבי דיזל. לשם כך ישנן שלל דרכים, החל בתכנות מחדש של מחשב המנוע כך שיאפשר ליותר תערובת להיכנס וכלה בשיפור של יעילות מגדש הטורבו, כמובן במכוניות שיש להן מגדש טורבו.

מעבר לכך ישנם שיפורים של מערכות מתלים, כלומר התקנה של מערכת בולמי זעזועים וקפיצים קשיחים יותר שכוללים הנמכה של מרכב המכונית לטובת הנמכה של מרכז הכובד. גם כאן האחיזה משתפרת פלאים. ערכות כאלה ניתן לרכוש בסדנאות שיפורי הרכב לצד מוטות מייצבים עבים יותר לרכב אשר מונעים ממנו לרכון בפניות – וכלה במערכות בולמי-זעזועים מתוחכמות שהקפיץ משולב בהן.

וכפי שכל משפר רכב יציין: אי אפשר לנסוע מהר בלי לעצור ביעילות. לשם כך משווקים בסדנאות השיפורים ערכות של בלמים משודרגים אשר כוללות רפידות משופרות ועמידות בחום, דיסקים לבלימה שמסוגלים להיפטר מחום באופן יעיל באמצעות חריצים וגם ערכות הכוללות מערכות בלימה גדולות יותר מהמקור. בסופו של דבר, כמעט כל רכב אפשר להפוך למפלצת. השאלה היא רק מה רוצים ומה עומקו של הכיס.

לכל הפרטים על כמה זה יעלה לכם, הכנסו לכאן >>

לרשימת Top 10 מוסכים בתל אביב לחצו כאן!

scheduleReview
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist