שלט דיגיטלי

שלט דיגיטלי הינו כל מסך או מתקן אחר להצגת מידע ויזואלי תוך שימוש בכלים אלקטרוניים. ככל שחולף הזמן אנו מוצפים ביותר ויותר כאלה, וזה עוד כלום לעומת מה שקורה בניו-יורק.
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג שלטים

מטרתו של כל מפרסם היא, כמובן, להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, על מנת לשפר את תזרים המזומנים ואת הרווחים.
שלטים נייחים עשו עבודה טובה, אבל ברגע שמתרגלים אליהם - כנראה שהמסר כבר יפסיק להשפיע. לעומת זאת, לשלט דיגיטלי יש אפקט מתמשך. עצם הריצוד של המסרים מקשה על העוברים והשבים, בין אם הם הולכים ברגל, נוסעים במכונית או רוכבים על אופניים, להתעלם מהם, וכך, אפילו אם לא רוצים, המסרים השיווקיים נכנסים היטב אל התת מודע, וברגע שניתקל במותג, בחנות או בשירות שהוצג על גבי השילוט הדיגיטלי, אנחנו כבר נכיר אותו, ואולי למפרסם יצא מזה משהו קטן (או גדול) וטוב.

אבל, אנו נוטים לשכוח ששלט דיגיטלי לא מוכרח להיות דווקא שלט פרסומי. שלט דיגיטלי יכול להיות פשוט שלט הנותן לנו אינפורמציה, כגון: "פתוח 24 שעות", "ברוכים הבאים" או: "מכירה (SALE)". שלטים אלה מעוררים תשומת לב, ולרוב ימשכו יותר קהל מאשר שלטים רגילים, בנאליים ו"משעממים". רוב חברות השילוט מייצרות גם שילוט דיגיטלי, בהתאמה אישית לבקשת הלקוח, ובכל גודל רצוי. כיום, בעידן הטכנולוגי של ימינו, ניתן להזמין שלט דיגיטלי מן המוכן גם דרך האינטרנט, ופשוט להזמין בעל מקצוע רק עבור עבודת ההתקנה.

 

איך זה עובד?

שלט דיגיטלי הוא בעצם שלט המתוכנת באמצעות תוכנת מחשב, שלרוב היא ידידותית למשתמש ופשוטה לתפעול. לרוב ניתן להכניס לשלט הרבה יותר ממסר אחד (עשרות ואפילו מאות, תלוי בגודל הזיכרון) וניתן לחברו למחשב באמצעות כבל USB מתאים. צריכת החשמל של רוב השלטים הדיגיטליים היא נמוכה יחסית, ולכן עלות אחזקתם אינה כל כך גבוהה, ולרוב, כאמור, גם משתלמת.

 

אישורים לשילוט דיגיטלי

אם במקרה אתם רוכשים שלט דיגיטלי, כדאי מאוד לברר בטרם רכישה אם השלטים עומדים בתקן של מכון התקנים הישראלי. זאת משום שבכל זאת - מדובר כאן בחשמל, ועל מנת לשמור על ביטחונכם ועל ביטחונם של הלקוחות שלכם, חשוב שהשלט אכן יעמוד בכל התקנים הדרושים, כדי שלא יקרו מקרים מצערים ולא נעימים.

 

יצרני שילוט דיגיטלי

כאמור, רוב החברות לייצור שלטים מייצרות כיום גם שלטים דיגיטליים. הבחירה צריכה להיעשות, כמובן, על פי המחיר, אבל גם על פי האיכות.

בקשו לראות דוגמאות של שילוט דיגיטלי שביצעה כל חברה, השוו את המוצרים המוגמרים, אם אפשר - שאלו לקוחות אם הם אכן מרוצים, וכמובן - בחרו בחברה שקיימים רוב הסיכויים שתבצע את העבודה לשביעות רצונכם, ולא פחות חשוב - שתעמוד בלוח הזמנים שלכם. לא יעזור אם חברה תייצר את השלט הדיגיטלי הנפלא ביותר והיפה ביותר בעולם, אם היא תספק לכם אותו רק 10 ימים אחרי שחנכתם את בית העסק החדש. (כלומר - אפשר, אבל מאוד לא רצוי).

 

לסיכום

שלט דיגיטלי יכול לשמש בפונקציות רבות ולשרת מגוון רחב של צרכים. אם משתמשים בו בחוכמה, הוא בדרך כלל עוזר למשוך את תשומת הלב של העוברים והשבים, ולכן לרוב גם משרת את רצון המפרסם או בעל העסק. חשוב להתאים את המסרים לקהל היעד, חשוב לייצר צבע ועניין, וחשוב לעשות את זה באופן כמה שיותר בטיחותי, הן מבחינת התקנים והן מבחינת מקום ההתקנה.

 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא שלטים
האם המאמר עזר לך?