כתבות בנושא שלטים - תמונת אווירה WhatsappFacebookTwitterShare

שלט פרסום: מדריך מלא לשלטי פרסום

שלט פרסום - לוח שעליו מוצג שלט המציג מוצר או שירות כלשהו, שהחברה ששכרה את שלט הפרסום הזה רוצה להביא למודעות העוברים והשבים, וכנראה גם למכור להם אותו.

בכתבה זו:
שלט פרסום להולכי רגל | שלטי פרסום לנהגים | עשה ואל תעשה בפרסום חוצות

שלט פרסום להולכי רגל

ההבדל העיקרי בין שלט פרסום להולכי רגל ובין שלט פרסום לנהגים הוא הגודל.

שלט פרסום המיועד להולכי רגל יהיה קטן בהרבה משלט פרסום המיועד לנהגים. זאת משום שהוא גם ממוקם בגובה נמוך יותר, קרוב לגובה העיניים, ואין צורך בשלט ענק. גם שלט פרסום קטן יחסית יעשה את העבודה. אם כבר עסקנו במיקום - מיקום שלט פרסום המיועד להולכי רגל יהיה בדרך כלל על גבי מדרכות, בתוך שלטים מיוחדים המיועדים לכך, על גבי לוחות מודעות, שלטים מוארים או על גבי תחנות אוטובוס (כן, גם הפרסומת לחנות הבגדים האהובה עליכם שהיא בסך הכול פוסטר בתחנת האוטובוס הקרובה למקום מגוריכם - משמשת ונחשבת כשלט פרסום לכל דבר). יתרה מכך - גם הפרסומות על גבי האוטובוסים עצמם הם שלטי פרסום לכל דבר, והיתרון שלהם (עבור החברה המפרסמת, כמובן) הוא שהם נעים ממקום למקום, ונחשפים לעיניהם של מאות אם לא אלפי אנשים בכל יום.

שלטי פרסום לנהגים

כמובן שגם הנהגים מסתכלים על שלטי הפרסום להולכי הרגל, שהרי אפילו ששלטים אלה הינם קטנים יחסית, הם עדיין גדולים דיים כדי שגם הנהגים יראו אותם, בעיקר אם הם עומדים ברמזור. אבל, לנהגים יש אזור פרסומי משלהם: הבניינים הגבוהים. לא מכבר הפכו רבים מהבניינים הגבוהים (יש להודות שזה קורה בעיקר בתל אביב ובערים הגדולות, אבל לא רק) לשלטי פרסום נייחים.

שלל כרזות של מיטב החברות הגדולות נתלו עליהם, ודוגמנים בגודל אמיתי הציעו לנו לרכוש מלתחות חדשות של בגדים נהדרים, או בשמים יוקרתיים שיריחו עלינו נפלא. כל שלט פרסום כזה עולה למפרסם הון תועפות, אבל עושה יופי של עבודה. גם אם רוב הנהגים יגידו לעצמם שהם לא בעניין והם לא נותנים לפרסום, ובטח שלא לשלט פרסום, להשפיע עליהם, הרי שב"רגע האמת" כשיגיעו לקניון ויחפשו משהו בתחום הפרסומת התורנית, סביר להניח שהם לפחות יבדקו גם את החנות של החברה הזאת, והרבה פעמים גם יקנו משהו. אנחנו משערים כך, כי נדמה לנו שאם שלטי חוצות לא היו תועלתיים, לא היתה תחרות רבה כל כך על קנייתם במחירי עלות גבוהים מאוד.

עשה ואל תעשה בפרסום חוצות

הנה כמה טיפים לחברות המפרסמות דווקא, המעוניינות בהצלחת שלט הפרסום שבחרו (הטיפים מתייחסים גם לשלט פרסום המיועד להולכי הרגל וגם לשלט פרסום המיועד לנהגים):

  • השלט צריך להיצבע בצבעים חזקים כדי שייראה למרחוק, אך להיות חלק ולא מקושקש מדיי. שלט מקושקש מדי יבלבל את הנהג ויאבד את המסר המרכזי.
  • הכיתוב צריך להיעשות על גבי הצבע החלק ולא על גבי תמונות. אחרת הוא ייבלע והמסר לא יעבור.
  • היו קצרים. מסרים קצרים חודרים אל התת מודע. מסרים ארוכים הולכים לאיבוד בדרך. 6-7 מילים מקסימום יעשו יופי של עבודה.
  • טקסט ותמונה יחד? על התמונה להיות בצדו של השלט ולא במרכזו. אחרת היא תספוג את כל המבטים ותשומת הלב, ולא מה שאתם בעצם רוצים להגיד.
וזכרו: אין באמת אפשרות למדוד את התועלת של שלטי הפרסום, אלא אם תעשו סקרים ובהם תשאלו למה האיש נכנס דווקא לחנות שלכם, ואחת התשובות תהיה "בזכות שלט הפרסום". זה אפשרי תיאורטית, אבל לא באמת ישים בפועל. קחו בחשבון שכל פעם שרואים אתכם - זה טוב, ולכן גם שלט פרסום ככלי פרסומי הוא טוב ואפילו חשוב לכם, בזכות חשיפתו למאות ואף לאלפי אנשים מדי יום.

>> לאינדקס עסקים בתחום שלטי הפרסום הכנס לכאן.
>> למחירון שילוט הכנס לכאן.


scheduleReview
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist