אריזה בוואקום פורמינג

ייצור ואקום פורמינג היא בעצם שיטת עיבוד נפוצה מאוד של חומרים ומוצרים מפלסטיק, בעיקר לצורכי ייצור אריזות. למעשה, זו שיטת עיצוב בחום, המקובלת בעולם הפלסטיק. באמצעות ואקום פורמינג, ניתן לייצר מוצרי אריזה שונים בצורות שונות, שיוכלו להכיל מגוון רב של חומרים ומוצרים בתוכם.
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג חומרי אריזה, מוצרי אריזה

אריזה בוואקום פורמינג

ייצור ואקום פורמינג היא בעצם שיטת עיבוד נפוצה מאוד של חומרים ומוצרים מפלסטיק, בעיקר לצורכי ייצור אריזות. למעשה, זו שיטת עיצוב בחום, המקובלת בעולם הפלסטיק. באמצעות ואקום פורמינג, ניתן לייצר מוצרי אריזה שונים בצורות שונות, שיוכלו להכיל מגוון רב של חומרים ומוצרים בתוכם.

 

אריזה בוואקום פורמינג- שיטת הייצור

בשיטת הואקום פורמינג, מחממים לוח פלסטיק, ומושכים אותו על גבי תבנית תלת ממדית. התבנית עשויה לרוב מסוגים שונים של חומרים כמו: פוליאוריתן, אפוקסי, אלומיניום וגם אם. די. אף. לאחר קירור הפלסטיק מתקבל מוצר שיעובד באמצעים שונים למוצר מוגמר. השיטה מורכבת משני סוגים:

  • ואקום פורמינג לחומרים עבים מ-1.5 מ"מ ומעלה.
  • ואקום פורמינג לחומרים דקים מתחת לעובי זה.
  • יתרונות שיטה זו באים לידי ביטוי בעיקר בעלויות ההפקה ובאפשרות להפיק כמויות קטנות.
 

מגוון רב של מוצרים

היעילות והייחוד של השיטה, מתבטא בכך שניתן לבנות את התבניות לאותו המוצר שנבחר על ידי הלקוח, מכל משפחה של חומרי גלם ולכל תחום בתעשייה. בשיטה זאת משתמשים סקטורים רבים כגון: קוסמטיקה, מזון, אריזות, חלקים טכניים למכונות, תעשיית הריהוט, מיתוג עמדות מכירה ,פרסום, תעשיית הרכב ועוד.

 

אריזה כמוצר פרסומי

חומרים ומוצרים שונים, מוכרים ללקוחות בזכות האריזה החיצונית שלהם. בעיקר סוגי אריזה שונים המיוצרים בשיטת ואקום פורמינג, כמו למשל קפה שחור עלית, אריזות לדאודורנטים, ייצור פחיות שתייה מפלסטיק, שוקו בשקית או בבקבוק וכד'. בכל החומרים והמוצרים הללו, האריזה היא זו שמפרסמת אותם וגורמת לציבור לזכור אותם. סוג כזה של אריזות מיוצר בשיטת ואקום פורמינג, והיתרון הגדול של שיטה זו, הוא שניתן לשנות אריזה בקלות יחסית במידת הצורך.

 

אריזה ושיווק

כמו שחלון ראווה מושך את הקונים הרבה לפני שהם יודעים איזה מוצר הם יקבלו, כך גם אריזה העשויה בשיטת ואקום פורמינג. מעבר לעובדה כי ניתן ליצור גם סטנדים לשיווק בשיטת ואקום פורמינג, הצבעוניות והייחודיות של כל אריזה היא למעשה שיטת השיווק שלה.

 

אריזה לפי דרישה

פעמים רבות, מסתמן שהציבור אדיש לאריזה מסוימת, בגלל שלל סיבות, ללא קשר למוצרים שבתוך האריזה. הפתרון הוא פשוט. לא לשנות הרכב של חומרים ומוצרים, כי אם לשנות את האריזה. חשוב לקחת בחשבון, כי ישנן פעמים שבהן שינוי של אריזה אינו מתקבל בברכה אצל קהל הלקוחות ויכול לגרום לשינוי לא רצוי במכירת אותו מוצר.

 

אריזה בוואקום פורמינג- סיכום

אריזה בוואקום פורמינג היא שיטה יעילה ביותר שכן היא מאפשרת לבנות תבניות למוצר, כמעט מכל חומר גלם, ולכל תחום בתעשייה.
רשימה מפורטת של מומחים בתחום תוכלו למצוא במערכת סינונים מתוחכמת לאיתור מומחים לחומרי אריזה.

 

>>בואו להתעדכן במחירון חומרי אריזה ומוצרי אריזה.

 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא חומרי אריזה, מוצרי אריזה
האם המאמר עזר לך?