אחד המכשירים שפלשו לחיינו ומאז מנהלים אותנו כמעט בכל מישור הם הטלפונים הניידים שלנו. במכשיר הקטן הזה טמון אין ספור מידע זמין, אנשי קשר, תמונות, זיכרונות וחוויות שנרצה לשמר אותם. כמו כל מכשיר שעשוי להתקלקל, גם הנייד שלנו יכול לאותת על תקלה, מה שעלול להוות עבורנו מטרד ממשי בשל הקושי לנהל תקשורת תקינה עם הסביבה, מה שייצור פגיעה ממשית בכל ההתנהלות השוטפת שלנו עם העולם, הן במסגרת העבודה או במסגרת המשפחתית
הביקור במעבדות שירות לטלפונים סלולריים אינו נעים אף פעם ומתרחש לרוב ברגעי משבר, כשאנו צריכים לחלץ תמונה, להשיב על מייל או להיזכר במספר טלפון. עם זאת, בסרטים ובסדרות מתגלה לעיתים כי השד לא נורא כל כך ולעיתים, אפילו מבורך .
עבור רבים מאתנו האייפון הוא הבחירה האולטימטיבית, ואנו משלמים כסף רב על מנת לרכוש אותו. במרבית המקרים, 'אנשי האייפון' מרוצים, אך כמו בכל מכשיר אלקטרוני, גם לאייפון יש 'מחלות' ותקלות משלו. גם למכשיר המושקע שהפך למותג על, יש נקודות תורפה שמעיבות על חוויית המשתמש. על הבעיות הנפוצות במכשירי אייפון 4 ואייפון 5, ועל הדרכים להתמודד אתן
כולנו מכירים מקרוב את תחושת החרדה המציפה ומשתקת אותנו כשהמכשיר הסלולרי הכה יקר לנו נופל, נחבט, נרטב או רחמנא לצלן מפסיק לעבוד. גם כשמדובר בתקלות ובתיקונן, התחרות בין גלקסי לאייפון נמשכת. אז מה יעלה יותר, מה יהיה יותר פשוט ומהיר ומה ישרוד מהמידע במכשיר - תיקון גלקסי מול תיקון אייפון: הקרב הגדול.