תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על מוסך 24 פלוס
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
072-3257736
חוות דעת גולשים
מקצועיות
(4.9) (100) זמינות
(4.9) (101) שירות
(4.9) (142) מחיר
(4.7) (103) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של user30952
(4.2)
03/03/2013
פניתי לתיקון תקלה ברכב. השירות היה תקין ואדיב. הרכב היה מוכן באותו יום. לא יודע להעריך את המחיר. פניתי רק אליו. שיכנע אותי להזמין שם כי הייתי חייב את אותו חלק דחוף.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user90414
(4.6)
17/01/2013
פניתי כי הייתה לי שאלה בנוגע לתדלוק. הבחור עזר לי מאוד בצורה מדוייקת, בלי לקחת תשלום, אפילו שהשיחה ארכה מעל חצי שעה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של קרן
(4.6)
03/01/2013
צוות אמין
הגעתי לטיפול 10.000 ברכב ,לציין שזאת פעם שלישית שלי במוסך הזה ,נכנסתי למוסך עם הרכב נציג קיבל אותי והכניס את הרכב לטיפול במהלך הטיפול ביקשו ממני לרדת מהמשרד בכדיי לראות את הנעשה ברכב ירדתי ופשוט הם הסבירו לי מה מחליפים ברכב
בנוסך שאלו שאלות כגון בציעת טיימיניג או טיפול שמן גיר במוסך אחר לא היה לי מוסג מה הם אומרים,לאחר הסבר הבנתי שיש לבצע טיפול שמן גיר כל 60.000 וטיפול טיימיניג כל 90.000 ואז הבנתי למה הם מתכוונים לאחר שיצאתי מהטיפול ושילמתי מחיר הוגן מאד לדעתי (רק 499 ש"ח) שבמוסך אחר שילמתי (1100 ש"ח) על אותם חלקים בדיוק!
בעל המוסך נתן לי טיפ ואמר שבמוסך הזה יש הדרכות ללקוחות 2 מפגשים חודשים בערב
בהתחלה חשבתי שהוא צוחק עליי ולאחר שראתי את הנרשמים להדרכות ברשימה ואת חדר ההדרכות הבנתי למה אני נמצאת במקום שלדעתי צריך להמליץ עליהם בחום .
תודה מיוחדת לצוות שכמעט לא רואים אותו צוות העובדים מכוון שהם עובדים קשה וגם לאחר הטיפול שטפו לי את הרכב ודאגו להסביר לי וזה נעשה לכל הלקוחות שהיו במוסך באותו היום.אז במשפט אחד תודה ענקית המשיכו כך
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user51427
(1.6)
25/11/2012
פניתי כי הייתה לי בעיה ברכב. היו הרבה דיבורים בהתחלה, זה היה פעם ראשונה שנכנסתי למוסך שיש בו המון סיסמאות לגבי חשיבות הלקוח. בעל המוסך היה אמור לטפל בבעיה, אך העביר לעובדיו את הטיפול ונעלם לחצי יום. הוא גם לא ידע מה צריך להחליף שם. החליפו לי דברים אחרים לגמרי. התנהלות העובדים שם: דיברו בצורה מאוד בוטה, כלפי המוסך שלי, אליו אני נוהגת ללכת בכל פעם. לאחר שיצאתי הבנתי שלא תיקנו בכלל את הרעש בגלגל השמאלי. כשניסיתי ליצור קשר עם בעל המוסך, הוא סינן אותי. הם גבו את הכסף בצורה לא יפה.
קרא עוד
הסתר
תגובת בעל העסק
04/02/2013
בתאריך 15 באוקטובר נכנסת אלי (יפעת) למוסך עם רכב מסוג אופל קורסה.
הגעת עם תקלה, כאשר נבחנה התקלה נמסר לך שיש בעיה בבלמים מכיוון שתיקנת את התקלה הזו לא מזמן (במוסך אחר), הוסבר לך שאת צריכה לחזור למוסך שבו תיקנת את התקלה אחרת חבל על הכסף,
לאחר סירובך לתקן את התקלה במוסך הקודם עלינו למשרד המוסך שלנו והתקשרנו למוסך הקודם, למוסכניק בשם אייל כאשר הסברנו לו את המקרה ואת מהות התקלה, המוסכניק סירב לקבל אותך וסיבותיו שמורות עימו להלן השיחה שהושמע לך ברמקול לאחר שהסברנו לך שוב שהתיקון הנ"ל אמור להיות באחריות המוסך הקודם ובלית ברירה נצטרך לחייב אותך בחלקים החדשים (סט צלחות + רפידות) לאחר שהראנו לך את החלקים כאשר סט הצלחות והרפידות בלויים ואינם בטיחותיים לנסיעה הסברנו לך שיש להחליפם ויכולה להיות בעיה כתוצאה מפגם שהקליפרים של הרכב נדפקו.
לאחר החלפת הבלמים הקדמיים הוסבר לך שיש לחזור בעוד יומיים לביקורת כדי לראות שהרעשים נעלמו מכיוון שאנו במוסך מצלמים הכל ומתעדים הן במצלמות במעגל סגור והן במצלמות למכשיר הנייד של הלקוח, יכלה לראות הלקוחה את מהלך כל התיקון מתחילתו ועד סופו. כאשר אנו רואים רכב שמגיע ממוסך אחר עם פגם ברמה כזאת של תיקון. בלמים ושיוף הרפידות (קנט) אנו מראים זאת ללקוחה ולצערנו בצענו את הנ"ל. בשיחה עם המוסכניק הקודם שלך בנוכחותך כאשר את שומעת את השיחה שהייתה ברמקול כך שיכולת להגיב בכל שלב ושלב כאשר אנחנו אמרנו לך שהמוסך הקודם לא התנהג בצורה אתית וכך לא מתקנים את הרפידות נורא כעסת על ערך הדברים שנאמרו. מכיוון שאני כבעל מוסך שאני רואה לנכון שלקוח נפגע משירות לקוי במס' מוסכים מסרתי לך את האופציות הבאות כאשר הגעת לאחר יומיים עדיין עם הרעשים ברכב הסברתי לך שהקליפר הימני נתפס כתוצאה מחום ויש להחליפו. ראית את זה כניצול ולצערי עדיין ניתנו לך 2 אופציות: להחזיר לך את כספך בחזרה או לקבל טיפול מתנה כפיצוי. כעבור יומיים הלכת למוסך אחר והמוסכניק בשם משה התקשר אלי, הסברתי לו את המקרה ואת הניסיון שלנו לאמת וליישר את הדברים מול הלקוחה. ידעתי שזאת ניצול לרעה להוציא כספים מיותרים מכיוון שאנו במוסך 24 מאמינים בשירות הוגן ובאמינות ויושרה שאין דומה לה לכן אנו מצלמים ומתעדים ספרי (תיקי לקוחות,מכוניות) במעמד של צילום כל הרכבים של לפני ואחרי התיקון ובנוסף כל החלקים אשר מוצאים מהרכב ניתנים לכל לקוח ולקוח ברשותנו מאגר לקוחות גדול ומגוון ולצערנו אנו מקווים ונלמד מתוצאה זאת.

חוות דעת של user52456
(3.8)
30/10/2012
פניתי לצורך טיפול תקופתי למכונית השירות היה אדיב מאוד המחיר יקר ממה שציפיתי הייתי מרוצה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של דניאל
(3.8)
15/10/2012
פניתי לטיפול עשרת אלפים. היחס היה טוב, השירות היה אדיב.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user70257
(5.0)
22/03/2012
פניתי לטיפול לאוטו הכל היה מעולה הם לוקחים את האוטו מהבית מטפלים בו בצורה אישית הם מעבירים את האוטו גם טסט אם צריך ומעדכנים אותך כל הזמן באיזה מצב נמצא האוטו
קרא עוד
הסתר
