Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 21:30
9:00 - 14:00
מצאת השבת - 22:30
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על א.ל.מ רשת חנויות חשמל

אזורי שירות

באר שבע

תחומי העסק

מוצרי חשמל

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - מוצרי חשמל

א.ל.מ מוצרי חשמל ואלקטרוניקה

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3131352

טלפון נוסף 08-6234431

פקס 08-6234435

עסק זה נמצא בביג באר שבע

מפה

Navigate
מפת הגעה אל א.ל.מ רשת חנויות חשמל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על א.ל.מ רשת חנויות חשמל

1
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אלמ שירות מזעזע
מעולם לא קנינו בחנות של אלמ או באתר האינטרנט של של אלמ. עד לפני 10 ימים, שהזמנתי מהאתר קולט אדים שהמחיר שלו היה סביר (בגלל הצבע הלא אטרקטיבי). אחרי שיחה קצרה עם מישהו שענה לי בסניף באר שבע, הבטיח לחזור אליי ולא חזר, ביצעתי רכישה באתר. כאמור, מאז עברו 10 ימים והחלטתי שזה מספיק זמן כדי שאברר צפי. בכל זאת זה זמן רב לרכישה אינטרנטית. אז ככה: בשירות הלקוחות של אלמ לא עונים והמערכת מעיפה מהקו אחרי כעשרים דקות. כך שוב ושוב. איפה כן עונים? כמובן במכירות! אז התקשרתי למכירות, ענה לי צעיר בגסות רוח, אמר שההזמנה הועברה לספק, משהו כזה. אמרתי שאין לי עסק עם הספק, אני מבקשת לדעת מתי ההזמנה תגיע אלינו. הוא פתח פה, וטרק לי את הטלפון. התקשרתי שוב למכירות, ענה לי צעיר אחר. ביקשתי לדבר עם מנהל השירות. לא הבין מה אני רוצה ממנו. אבל הייתי ברורה: מנהל, הרי יש מנהל. בסופו של דין ודברים, הוא אמר שמעביר אותי לשירות הלקוחות. מובן, שהשיחה נותקה ולא הגעתי לשירות. לנו זה לא יקרה שוב. אלמ תישאר מחוץ לתחום. יש כל-כך הרבה עסקים בתחום שנותנים שירות טוב. (הזמנה מספר 27086).
שרות על הפנים ,אף אחד לא מסוגל
שרות גרוע ,חוסר יכולת לתת שרות ופרטים . כל מי שנכנס מפריע ונדחף ואין סדר . לא נותנים תשובות
כיריים
שלחתי כיריים לתיקון דרך אחריות, מבטיחים לחזור ואף אחד לא חוזר. התהליך עדיין לא הסתיים.
גרוע
שירות גרוע רכשנו מקרר וכבר 5 פעמיים הגיע אלינו טכנאי ולא טיפלו בבעיה אין מענה מבחינת הצוות והמנהל לא נותנים תשובות לעניין ומנסים כל הזמן להתחמק.
שירות רע!!
רכשתי מיקרוגל, נאמר לי שהאספקה תהיה תוך יומיים. עבר כבר שבוע ימים, המוצר עדיין לא התקבל. אי עמידה בזמני אספקה. לא חוזרים אליי למרות שנציגים שונים מתחייבים לעשות זאת. אחרי נסיונות שונים לפנות לסניף הפנו אותי לסניף אחר ואז נמסר שעליי להגיע ולאסוף עצמית את המוצר כי הם לא מספיקים להביא אותו בזמן (ביקשתי אספקה עד יום מסויים)
  • 2
  • 1

34 סניפים של א.ל.מ רשת חנויות חשמל

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist