באתר דפי זהב משולבים מאות מחירונים המשקפים מחירים מקובלים בענפים השונים במשק הישראלי. אנו מקדישים משאבים רבים כדי להציג באתר מחירונים עדכניים המבוססים על מחקר וסקר שוק, שביצענו בקרב בעלי מקצוע ועסקים. השמירה על עדכניות, על אמינות ואיכות המידע היא בעלת חשיבות רבה. לכן, כל מחירון נבדק ומאומת אחת לתקופה מול עסקים ובעלי מקצוע בתחום ועובר בקרה מעמיקה ויסודית על-ידי צוות המחירונים של האתר. חשוב לציין כי המחירון הכללי מכיל מחירים מומלצים בתחום והוא אינו מחייב את נותני השירות המופיעים באתר דפי זהב.
לעתים, במקום לשלם על פרסומת יקרה בטלוויזיה, עדיף להשקיע סכומים קטנים יותר במוצר ממותג או בציוד משרדי עם שם החברה, ולחלק כמתנה בין הלקוחות, העובדים והספקים. כך תשיגו חשיפה גבוהה בעלות נמוכה. זה אולי פחות זוהר, אבל במקרים רבים - לא פחות אפקטיבי. בואו להכיר מקרוב את מוצרי הפרסום והשיווק
מוצרי פרסום ייחודיים, הם מוצרים שמטרתם, היא לשווק את החברה בצורה שתבדל אותה משאר החברות המתחרות. תוכנית השיווק של מוצרי פרסום ייחודיים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע המתכננים אותה באריכות ובקפדנות.
שיווק מוצרי פרסום, היא דרך להציג את עצמכם ללקוחות, באמצעות מגוון מתנות פרסום, מוצרי פרסום ייחודיים ועוד. שיווק של מוצרי פרסום נעשה בכדי ליצור בידול של החברה שלכם משאר החברות המתחרות בשוק, ולגרום ללקוחות פוטנציאלים להכיר את מוצרי ושירותי החברה שלכם.
קטלוג מוצרי פרסום, הוא המאפשר לבית עסק לבחון את מוצרי הפרסום אותם הוא יכול לרכוש, על מנת לקדם את השיווק של העסק שלו. מוצרי פרסום הם אביזרים המקדמים שיווקית עסק מסוים, או מוצרים ושירותים. מוצרי פרסום שנועדו לקדם את העסק שלכם וליצור קשר אישי עם הלקוח, יכולים להיות: מוצרי דפוס, הדפסה על כוסות, מוצרי טקסטיל ולמעשה, כל מוצר אשר החברה משווקת.
מתנות פרסום הן מתנות, שחברה או עסק מעניקים ללקוחות בכדי לפרסם את עצמם. מתנות אלו, לרוב מוענקות לקהל יעד ספציפי, אם מדובר בלקוחות חברה לכרטיס אשראי מסוים, או בלקוחות של רשת קניות מסוימת וכן הלאה.
מתנות ללקוחות יוצרות השפעה פסיכולוגית על הלקוח המקבל אותן. הענקת מתנה ללקוח מגדילה את הסיכוי שהלקוח יהפוך ללקוח קבוע. לקוח המקבל מתנה מבעל עסק, יגרום ללקוח לתחושה נעימה, דבר שעשוי לגרום לו, לרכוש ממוצרי החברה. מתנות ללקוחות פוטנציאלים, מטרתן להחזיר הצרכן אליהם ולהפוך אותו ללקוח קבוע. הענקת מתנות ללקוחות, תגרום ללקוח להרגיש בנוח, וכך, עשוי הלקוח לחזור ולהיעזר בשרותי החנות או החברה.