Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 56-64 חוות דעת מתוך 64 חוות דעת על אלרם שיווק ושרותים בע"מ

4
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
מחיר 3
עמידה בזמנים 4
זמינות 4.2
שביעות רצון 3
שירות 1
איכות 4.1
שביעות רצון מהמחיר 4.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עיכוב משמעותי בתיקון מדיח כלים
ב-9/10 התקשרתי לאל-רם כדי שישלחו טכנאי לתיקון המדיח שהתקלקל לאחר שתקנו אותו כחודש קודם לכן. תוך מספר ימים הגיע טכנאי, הוציא את הכרטיס של המדיח שטען כי הוא מקולקל, ולקח אותו למעבדה. (אותו כרטיס חדש הוחלף לי חודש לפני כן). הכרטיס שופץ במעבדה של אל-רם והטכנאי חזר להתקין אותו במדיח אחרי כשבועיים! הכרטיס שוב לא היה תקין. מאז כבר עברו כמעט שבועיים ואנחנו עדיין מחכים שישימו לנו כרטיס חדש! חדש ולא משופץ!! אנחנו בכל פעם נדחים טלפונית עם הסיבה "שהכרטיס בדרך". אל-רם לא מוכנים לקבוע לנו תאריך להגעת טכנאי עד אשר הכרטיס לא יגיע, והתהליך הולך ומתעכב שבוע אחר שבוע ואנחנו תקועים ללא מדיח כלים!! ביקשתי לדבר את הממונים ובשום פנים ואופן הפקידה לא הסכימה להעביר אותי. היא אמרה שאלו החוקים כבר 30 שנה והם לא מוכנים לקבוע תאריך לטכנאי, עד אשר הכרטיס מגיע. נכון להיום (29/10/12) נאמר לי שהכרטיס יגיע ביום רביעי. בשבוע שעבר נאמר לי שהכרטיס יגיע היום... לזה אני לא קוראת שירות! עיכוב של כמעט חודש ימים בתיקון מדיח, זה ממש לא שירות. והכי גרוע, זה שאין עם מי לדבר! חבל.
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

18/07/2013

מבדיקה שערכנו אכן הייה עיכוב בתיקון הכרטיס האלקטרוני , אבל ימים ספורים לאחר כתיבת התלונה המכשיר תוקן , הוחלף כרטיס והמכשיר חזר לפעולה תקינה . על הלקוחה להבין כי לעיתים יש תקלות מורכבות ולא תמיד קל לעלות על מקור הבעיה . החברות המייבאות את המכשירים,( שזה לא אנחנו , אנחנו רק תחנת שרות באיזור ירושלים) , אמורות לספק בצורה שוטפת חלקי חילוף , ולעיתים אין אספקה סדירה מסיבות שאינן תלויות בנו ולכן התיקון מתעכב לא בגללנו. שים לב שהלקוחה מציינת שהייתה בעיה של אספקת הכרטיס האלקטרוני . אנו עושים כמיטב יכולתנו לספק את השרות הנדרש ולהביא את הלקוח למצב שיהייה מרוצה , אך קורה , כמו במקרה הזה שיש עיכוב לא צפוי. אנו לא משאירים אף לקוח ללא מענה וללא פתרון הבעיה , וכך נעשה גם במקרה הזה . כרגע אנו בקשר טלפוני עם הלקוחה ובודקים את שביעות רצונה . וזו הזדמנות לבקש מלקוחות שכותביפ םוסט להשאיר מספר טלפון על מנת שנוכל לסייע בעדם במקרה הצורך .

 - תמונה
תגובה של בית העסק

24/07/2013

בשיחה שקיימנו השבוע עם מירב לבדוק אם הכל בסדר , נענינו כי הכל בסדר והיא לגמרי שבעת רצון מהטיפול ואף הבטיחה להכנס כאן לאתר ולתעד את שביעות רצונה .
הכל היה מצויין השירות טוב היחס אדיב .
שירות טוב מאוד
שירות טוב ואדיב
באו טיפלו במוצר כמו שצריך במחסן
היו בשירות גם על דברים אחרים והיו טובים, הפעם לא נפתרה הבעיה
ענו לשיחות לפעמים חיכה הרבה, לא משו, היו להם כמה פאשלות כמו אי הבנות שהם התעקשו והכל בסדר כרגע
שירות טלפוני חלש
צריכים לחכות הרבה זמן עד שמישהו יענה הם אמרוים לתת שירותים קבעו תאריך ושלחו מישהו הביתה בזמן לא מתאים מאד לא מרוצה
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist